maandag 15 augustus 2016

Kinesiologie

Mijn naam is Karin Brock, zaakvoerder sinds 2005 bij NityaShima Beauty, Wellness & Healing Center te Gits.


In mijn werk hanteer ik het holistisch mensbeeld. De mens wordt hierbij gezien als een geheel met 5 verschillende deelgebieden: fysiek, emotioneel, mentaal, spiritueel en sociaal. Het holistische gedachtegoed houdt in dat deze 5 deelgebieden één geheel vormen en het samen mogelijk maken om goed te functioneren. In elk gebied kan een probleem zijn ontstaan dat aanleiding geeft tot klachten.

De klachten waarmee iemand bij mij komt kunnen in al deze gebieden liggen. Er kunnen problemen in één of meerdere gebieden tegelijk zijn ontstaan en in samenhang met elkaar.
De basisgedachte binnen mijn werk is bewustwording. Indien inzicht ontstaat dan neemt de gezondheid toe op zowel fysiek, emotioneel, mentaal, spiritueel en sociaal vlak. Vanuit deze basisgedachte is ons aanbod in diverse behandelingen (zowel individueel als in groep) uitgegroeid tot een volwaardig pakket betreffende algemeen welzijn, relaxatie en schoonheid. 

Ik begeleid cliënten met burn-out, stress en andere soorten van onbalans, zoals depressie, vermoeidheid, passiviteit, onrust, emotionele conflicten en/of een negatief zelfbeeld, maar uiteraard ook met fysieke klachten die meestal het gevolg zijn van een dieper liggende oorzaak.
Omdat kruiden heel erg ondersteunend kunnen werken in een bepaald proces hebben Nancy en ik dan ook besloten om de handen in elkaar te slaan en is de samenwerking met Namaco dan ook een feit geworden.

Wat kan kan dit voor u betekenen?

Bij NityaShima Beauty, Wellness & Healing Center kunt u terecht voor het uittesten welke kruiden/voedingssupplementen/behandelingen het meest geschikt zijn voor u als ondersteuning in  uw proces.

Maak uw afspraak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten